De TechConnect Servicedesk is (voor zakelijke klanten) van Maandag t/m Donderdag bereikbaar van 8.30u – 17.00u. Afhankelijk van de afgesloten SLA (Service Level Agreement) kan er ook buiten de standaard kantooruren contact worden opgenomen met de servicedesk.

Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

E-Mail

Je kunt altijd een vraag sturen of ondersteuning krijgen per e-mail via [email protected]

 

Telefonisch

Telefonisch zijn we bereikbaar via +31 (0)46 2040031

 

Hulp op Afstand

Voor ondersteuning op afstand maken wij gebruik van Cloudberry Remote Assistant. Dit is een super handig programma voor Windows (binnenkort ook voor Mac) waarbij wij heel eenvoudig mee kunnen kijken op je scherm (met toestemming) en waar nodig muis en toetsenbord op afstand kunnen bedienen. Heel handig als er even snel hulp nodig is en we niet in 3 tellen naar je toe kunnen komen rijden of gewoon even mee moeten kijken.

Cloudberry is 100% veilig en werkt alleen als het programma ook daadwerkelijk gestart is. Het werkt ook achter een Router of Netwerk op de zaak of thuis.

Download Cloudberry Quick Support

Download Cloudberry Quick Support